Pomoč kupcem
Ekipa založbe Proksima vam je vedno na voljo za pomoč.
Vprašanja in odgovori na pogosta vprašanja
Naročila in pošiljanje
Pošiljka bo poslana v treh delovnih dneh po prejetem plačilu.
Ustvarjanje računa ni obvezno, vam pa olajša uporabniško izkušnjo. Če ustvarite račun, vam ob morebitnih bodočih nakupih ni potrebno ponovno vnašati podatkov, prav tako lahko te znotraj vmesnika po potrebi ustrezno dopolnjujete.
Naslov za dostavo lahko kadarkoli spremenite znotraj vmesnika Moj račun. Potrebno pa je vedeti, da po odpremi naročila sprememba naslova ni več mogoča.
Status vašega naročila lahko vedno spremljate preko vmesnika Moj račun. Po prejetem plačilu status vašega naročila spremenimo v “v obdelavi”, nato ga ob odpremi naročila po pošti zaključimo. O vsem tem ste obveščeni tudi preko e-pošte navedene ob naročilu. Pri naročilu elektronskih različic knjig vam je prenos teh omogočen preko sistema Moj račun, prav tako prejmete e-sporočilo za prenos e-knjig(e) brez nujnosti vpisovanja v sistem Moj račun.
Založba Proksima nikoli ne hrani in tudi ne bo hranila tako občutljivih podatkov kot so podatki vaših plačilnih/kreditnih kartic. Načini plačil, ki jih omogočamo, se vedno izvajajo preko zanesljivih preverjenih ponudnikov spletnih plačilnih storitev kot je npr. storitev PayPal.
Trenutno sprejemamo sledeče načine plačil:
- Kreditne in debetne kartice
- PayPal
- Plačilo po predračunu
- VALÚ je na voljo vsem, ki želite plačevati z mobitelom, ne glede na mobilnega operaterja
O morebitnih drugih oblikah plačil vas bomo sproti obveščali.
Dostavljamo po vsem svetu, kjerkoli se nahajate.
Poštnina je obračunana samo pri tiskanih knjigah, znaša pa:
- v Sloveniji 3,00 €
- po svetu 6,00 €
Opomba: Za vsa naročila nad 30€ nudimo brezplačno poštnino po vsem svetu.
Reklamacije pri naročilih, preklici, zamenjave
Vračilo knjig, zamenjave, preklici naročil
Če imate kakršne koli težave in vprašanja ali potrebujete dodatno podporo, nas kontaktirajte preko spletnega obrazca ali e-pošte info@proksima.si.
Še nikoli se nam sicer ni zgodilo, da bi kupec prejel napačno knjigo ob naročilu, če pa bi do tega vseeno prišlo, prevzemamo polno odgovornost in vam bomo naknadno poslali pravo knjigo brez kakršnih koli dodatnih stroškov z vaše strani.
Če ste naročilo prejeli poškodovano, vas prosimo, da nam preko kontaktnega spletnega obrazca ali e-pošte posredujete fotografije poškodovane pošiljke, da lahko ukrepamo ustrezno pri poštnem uradu. Vse knjige so z naše strani odpremljene nove in nepoškodovane, vseeno pa ne moremo prevzemati odgovornosti, če se pri transportu pošiljke zgodijo neljubi dogodki. Vsekakor pa lahko ustrezno ukrepamo in poskrbimo, da boste naknadno prejeli novo pošiljko.
Če ste ob naročilu vpisali napačen naslov za dostavo, to lahko nemudoma spremenite v sistemu Moj račun. V vsakem primeru pa nas vedno lahko kontaktirate preko spletnega obrazca ali e-pošte.
Kupec ima pravico, da v osmih dneh od prevzema knjige le-to vrne na naslov založbe brez navajanja razloga. Strošek, ki bremeni kupca, je strošek posredovanja (pošiljanja) blaga. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Blago mora biti vrnjeno nepoškodovano, brez vidnih znakov uporabe in v nespremenjeni količini. Knjig z osebnimi posvetili ni možno vrniti.
Spremembo naročila lahko uredite tako, da obstoječe naročilo prekličete preko vmesnika Moj račun in oddate novo naročilo.
Če želite naročilo preklicati iz kakršnih koli razlogov, to lahko storite na enak način kot zgoraj opisano.
Prav tako lahko naročilo spremenite ali prekličete preko e-pošte.
OPOMBA: Po odpremi pošiljke preklic naročila ni več mogoč.
Trudimo se, da lahko kupci knjige, ki še niso bile izdane, kupijo v prednaročilu. O prednaročilih vas bomo redno obveščali preko naše spletne strani in e-novic.